5 januari 2012




Hallo! Zo te zien ben je hier komen binnenwaaien ;-))
Wat een storm vandaag! Gisteren de kerstboom onttakeld en vandaag alle ornamentjes, (alleen vogeltjes!) ingepakt en opgeborgen.
DD kwam nog even gezellig een kop thee drinken, samen met haar kids die nog vakantie hebben.
We zijn nog even gaan kijken of de kussens, die bij ALDI in de reklame waren, nog in voorraad waren. Nou, NIET dus! Helaas, maar wel een mooie grote plant ( Dracena....) gescoord!
Daarna heb ik de kamer verder opgeruimd en de plant geplaatst. Als de kerstboom eruit gaat wordt het gelijk een stuk leger en ik vond dat de kamer wel wat groen kon gebruiken!
Vanmiddag toch ook nog een huisje gemaakt nr. 3 van de kleintjes.
Ook heb ik vast wat stofjes gesneden voor een paar volgende huisjes. Misschien dat er morgen nog even tijd is om er 1 (of 2) te maken.
Op de wand in mijn quiltkamer hangt ook een aantal blokken van Kimono's, die ik een aantal jaren terug heb gekregen via een verjaardags-blokkenruil.
Ze zijn stuk voor stuk mooi, maar bij elkaar was het een saai geheel en ik ben ze nu aan het oppimpen met kantjes en bandjes, ik heb een hele verzameling gekregen van een oude dame.
Ik wilde op deze plek een foto plaatsen van de kimono's , maar op één of andere manier lukt dat niet, hij komt steeds helemaal bovenaan te staan en dát wil ik niet! Dus die foto houden jullie nog tegoed van mij.
tot de volgende keer, Adrie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten