31 januari 2014

Zal nog eens mijn best doen.....

om weer eens wat bij te praten met jullie.  Als je er niet aan denkt, versloft het gauw hoor! Je moet echt een schema gaan maken om te gaan schrijven! (doe ik niet hoor, dan gaat het spontane er af!)
Vorige week was ik jarig, alweer een jaar over de pensioengerechtigde leeftijd heen! Heb wel een stel lekkernijen gebakken, samen met een vriendin die bij ons een paar dagen logeerde, zij houd ook van bakken , net als ik, dus dan is het ook nog eens gezellig om te doen.

Een lekkere chocolade taart met chocolade toplaag, cake tussen een onder- en bovenlaag van speculaas, een appeltaart met walnoten meegebakken, klein chocolade cakejes en brownies! De boterkoek die erbij ligt is zelf "gekocht"! ;) O ja, ik had ook nog macaroons!
Iedereen heeft ervan gesmuld en toch had ik nog over?! Toch nog teveel gemaakt, zeker. Nou ja niet getreurd, de helft van de cake zit in de vriezer (voor later) en ik heb wat aan DD meegegeven, (haar vriend en haar kids lusten het ook graag)

Van de Quiltkletsers (een quiltgroep op Yahoo), waar ik me ingeschreven had voor een verjaardaglijst, kreeg ik in de week vóór mijn verjaardag al veel enveloppen toegestuurd met zachte inhoud! Die mocht ik pas op de dag openen dat ik jarig was!  Dat is moeilijk hoor!  ;)
Ik had Batik lapjes gevraagd in blauwtinten en ik heb erg mooie lapjes gekregen en niet 1 is hetzelfde!
 
Er waren ook een paar dames die een mooie, zelf gemaakte kaart  hadden gestuurd! Zie de twee aan de rechterkant, mooi hé?
 
Volgende keer zal ik proberen iets over wat ik nu aan het maken ben, te schrijven.
 
tot de volgende blog!
 
 

1 opmerking:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd, en heerlijke lekkernijen hebben jullie gebakken. Dat je dan nog iets overhoud onvoorspelbaar (lol) Een mens is altijd bang dat het te kort komt, maar de vriezer is gewillig. Hele mooie lapjes heb je gekregen. En de kaarten zijn inderdaad prachtig. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen