19 januari 2014

heel, héél lang geleden........

Hallo allemaal!

Allereerst wens ik iedereen nog een heel goed en gezond 2014!

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik al een jaar....ja, je leest het goed! Al een jáár niet heb geschreven op mijn blog!
Zó, dat is eruit. Ik schaam mij diep en ben niet van plan om het nog eens zo lang te laten duren. En waardoor dit gebeurde? Ik zou het niet weten! Echt, het jaar is omgevlogen!

Eerst mijn Moeder verhuisd in januari, naar een verzorgingshuis! Was nodig, maar als het dan zover is, dan geeft dat nog heel wat stress en gedoe! Gelukkig is dat allemaal net op tijd, (voor haar,) de eisen om in een tehuis te komen zijn zó hoog geworden, je moet al bijna niet meer in staat zijn om te lopen en te praten, lijkt het wel!  Ze zit er nu een jaar en gaat langzaam toch wel wat achteruit wat geheugen betreft. Maar wat wil je als je 91 bent?!


Mama met haar 10 jaar jongere zus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten