19 januari 2014

aanvulling op .......

ja ik ben begonnen met een jaar niet schrijven in te halen ;)  Dat valt niet eens mee!
Vorig jaar heb ik de AOW leeftijd bereikt!  Jaja, ik hoor nu ook bij de echte senioren.....voor wat dat ook waard moge zijn, haha!
Dus deze maand ben ik al weer aan de beurt voor een extra jaartje.
Ik heb een goed jaar achter de rug, mag niet klagen, doe ik ook niet, hihi,  met mijn hubbie heb ik een flink aantal weken in de Camper doorgebracht.
In het voorjaar hebben we het oosten en noorden van ons land 2 weken doorkruist, leuke plaatsen bezocht, mooi weer gehad , maar ook de regen was aanwezig! Nou ja, dat hoort er allemaal bij.
In het vroege voorjaar (maart) hadden we een Reünie van een reis naar het Sauerland, met een leuke groep mensen, in het leuke plaatsje Giethoorn. Tijdens die reünie leek het wel of we op wintersport waren, we hadden echt een dag sneeuw!
Een professionele foto van onze leuke, gezellige groep!
 
Volgende blog hoop ik over mijn fijne hobby te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten